تنظیمات

انتخاب رنگ
انتخاب سایز
صفحه اصلی > معرفی مدیریت > ورزش و تربیت بدنی 
مقالات
دوپینگ در ورزش
9:10 1399/3/25

دوپینگ در ورزش

مصرف مواد نیروزا( مکملهای غذایی ) در ورزش بسیار گسترده شده است و کمتر ورزشکاری را می توان یافت که در بعضی از مراحل دوره قهرمانی خود یک یا چند مورد از آنها استفاده نکرده باشد .

تغذیه در ورزش
9:8 1399/3/25

تغذیه در ورزش

بهتر است قبل از ورود به مبحث تغذیه از سیستم تغذیه ای در بدن بیشتر آگاه شویم این سیستم متشکل از دهان , مری , معده , روده کوچک و بزرگ می باشد که وظایف هر کدام را توضیح خواهیم داد .

بیماریها و ورزش
9:4 1399/3/25

بیماریها و ورزش

وجود برنامه های منظم ورزشی در بیماران واکنش شدید دارویی را از بین میبرد زیرا با ورزش عضلات و اندامهای داخلی قدرت و آمادگی بیشتری را در برابر بیماری پیدا خواهند کرد

تغذیه در کوهستان
9:2 1399/3/25

تغذیه در کوهستان

در کوهنوردی نیز همچون دیگر فعالیت های ورزشی میان وعده ها و خوراکیها نقش پر رنگی داشته و می تواند انرژی لازم را به عنوان میان وعده تامین نماید .

استفاده از باتوم در کوهنوردی
9:0 1399/3/25

استفاده از باتوم در کوهنوردی

امروزه بسیاری از کوهنوردان از باتوم در پیمایش ها و صعود های خود استفاده می کنند و روز به روز به تعداد استفاده کنندگان اضافه می شود . این سوال همراره برای کوهنوردان مطرح بوده است که استفاده از باتوم ضروریست و یا نه .

دانستنی ها ورزشی
تمرینات کششی موثر در کاهش درد سیاتیک - قسمت دوم
13:13 1399/4/10

تمرینات کششی موثر در کاهش درد سیاتیک - قسمت دوم

امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران در جهت آگاهی و سلامت هرچه بیشتر همکاران و خانواده های محترم آنان در راستای بهبود عارضه های احتمالی پشت میز نشستنهای طولانی اقدام به تهیه فایل تصویری حرکات کششی با بهره بردن از اساتید و قهرمانان ملی نموده است .

تمرینات کششی موثر در کاهش درد سیاتیک - قسمت اول
13:19 1399/4/4

تمرینات کششی موثر در کاهش درد سیاتیک - قسمت اول

امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران در جهت آگاهی و سلامت هرچه بیشتر همکاران و خانواده های محترم آنان در راستای بهبود عارضه های احتمالی پشت میز نشستنهای طولانی اقدام به تهیه فایل تصویری حرکات کششی با بهره بردن از اساتید و قهرمانان ملی نموده است .

تقویم ایام هفته با نمایش حرکات ورزشی
10:24 1399/3/27

تقویم ایام هفته با نمایش حرکات ورزشی

بسياري از كارمندان و افرادي كه شغل آنها زمان زيادي از روز را مي‌گيرد و فرصتي براي ورزش كردن ندارند، با اين بهانه ورزش را از برنامه روزانه خود حذف مي‌كنند. در صورتي كه با انجام برنامه ريزي هاي ساده در محل كار مانند قرار دادن حركات نرمشي بر روي پيش زمينه صفحه نمايش سيستم خود جهت ايجاد انگيزه و يادآوري انجام اين حركات مي‌توانند از بروز آسيب هاي جسماني پيشگيري به عمل آورند، در اين راستا امور ورزش و تربيت بدني در نظر دارد حركات نرمشي را در قالب تقويم در هر ماه در اختیار همكاران قرار دهد .

تازه های ورزشی
تمرینات کششی موثر در کاهش درد سیاتیک - قسمت دوم
13:13 1399/4/10

تمرینات کششی موثر در کاهش درد سیاتیک - قسمت دوم

امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران در جهت آگاهی و سلامت هرچه بیشتر همکاران و خانواده های محترم آنان در راستای بهبود عارضه های احتمالی پشت میز نشستنهای طولانی اقدام به تهیه فایل تصویری حرکات کششی با بهره بردن از اساتید و قهرمانان ملی نموده است .